13.04.21
Доброго ранку . Сьогодні ми виконуємо тест і результати присилаємо мені.
18. 01. 21- 22. 01.21.
Вітаю на сторінках свого блогу знову і бажаю легкої та цікавої роботи у цей складний час !
У понеділок вам потрібно опрацювати катрку з граматичними конструкціями This that these those (результати на пошту ), пригадати прийменники місця та виконати вправи на них, потім ви відправите мені на пошту результати , переглянути цікаве відео та прочитати текст. Поїхали!!!
1 Завдання .
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/preposition-_house_ot54297zn
Підказочка!!!
above - над
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Prepositions_of_place_-_listening_exercise_sf7167cf
3 Завдання . Прочитай текст та відгадай який малюнок підходить до тексту
сushion декоративна подушка
plant вазон
4 Завдання .Переглянь відео та пригадай слова.
26. 05.2020.- 29.05.2020
1. Пригадуємо увесь попередній матеріал , переглядаємо відео та повторюємо слова.
https://www.vocabulary.cl/english/clothes.htm
2. Мої плани на літо, переглянь відео та скажи про свої плани на літо.
https://www.youtube.com/watch?v=XMaqU9fbIck&fbclid=IwAR2ydk1ZTRZCYE88BH7rtFPFVYBNbVclc2MAvmtejOI8NfstmpKTuMmWsDo
ВІДПОЧИВАЙМО, МИ ТОГО ЗАСЛУГОВУЄМО !!!💋💋💋😂😂😂
18.05.20.- 22.05.20.
Доброго дня і радісне нагадування : залишилося 2 тижні навчання! Розпочинаймо.
1. Закінчуємо тему одяг та виконуємо тест письмово.
2. Пригадаємо граматику.
В анлійській мові є дуже важливе слово can і означає воно - можу, вмію. Переглянь відео.
https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo
3. Виконай завдання та перешли мені.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/3%C2%B0_3_za151875gt
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can-_can't_lr105807sv
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Ability_can_y_can't_ru109089yp
4. Вивчаємо лексику по погоді.
https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops
5. Пригадай, який одяг потрібно носити в різні пори року.
https://youtu.be/O_OWhdsYGIM
6. Попрацюйте з підручником. B. P. 96, WB. P. 61.
11.05.20. - 15.05.20
Новий тиждень все більше наближує нас до омріяних канікул, та попрацювати все ж потрібно.
1. Для вас створено КНИГУ, яка допоможе вам у вивченні нових слів та дасть можливість повправлятись. Виконай усі завдання та пришли мені. Для того , щоб увійти потрібен пароль - 6TJBRBP
https://app.bookcreator.com/read/library/-M7-F60X9GAZjDR2jDxv/ykwYm3WtFycB20RK3NXIvjnIhsL2/c4liO9DsSHea71yld8_D0w/PlNiUiKJR06mP4iBdyCpFw?from=editor
2. Обери одяг згідно до пори року.
https://learningapps.org/display?v=p1u0r4sd220&fbclid=IwAR1lk7Ka8E9oGybL0LfpChK6EyaAvp1iShR9ApcibgnEI2bJx202b32LBVM
3.Давай почитаємо.
4.Виконай завдання та пришли мені.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/She's_wearing..._uq5611aq
5. Одягни діток по погоді, відправ мені.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/Dress_up_the_kids_ln213779mk
6. Попрацюй з граматикою.
https://www.liveworksheets.com/ii127723gz
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Present_Continious_xy207561lj
04.05.20.-08.05.20.
Доброго вам часу доби . Наступний тиждень роботи розпочато і на новому етапі роботи нові завдання!!! На цьому тижні ми розглядатимемо нові елементи граматики , будьте уважні.
1) Повторюємо попередній матеріал.
https://learningapps.org/display?v=pgpxsbrv320&fbclid=IwAR0PltLUuEWVR7b4eG8QykfnKkhlTzMyBXMrr0j3GcdSoHUjL30AC03euXQ
2) Давайте пограємо.( заходимо у розділ Get dressed та проходимо всі завдання)
3) Попрацюй з історією( після перегляду історії в попередньому завданні виконай тест.Заходь за посиланням та обирай тестування)
https://naurok.com.ua/test/my-cap-364410.html
4) Увага , граматика.!!! Правила вивчаємо !!!
Розпочинаємо вивчати трішки серйозніший матеріал,який допоможе нам пояснити іноземцям , що ми робимо в даний момент. Отже, ми вже знаємо , що в англійській мові існують особи та слова, які їм допомагають - AM IS ARE.Ці слова надзвичайно важливі для сьогоднішньої теми, тому не забувай їх.
Якщо ми хочемо РОЗПОВІСТИ що ми щось робимо, ми будуємо речення за схемою💃 + am is are+дія + ing= I am playing
Якщо ми запитуємо, ми робимо все навпаки:
Am is are+💃 + дія+ing= Are you playing?
Якщо ми заперечуємо, то :
💃 + am is are + not + дія + ing= I am not playing
Запам"ятай: ЦЮ СТРУКТУРУ МИ ВИКОРИСТОВУЄМО , КОЛИ ХТОСЬ ЩОСЬ РОБИТЬ ЗАРАЗ
5)Тренуємо наші правила, вправи скидаємо на перевірку.
6)Напиши де діти , у чому вони одягнені зараз та що вони роблять на вашу думку.
27.04.20.- 01.05.20
Hello everybody and lets get to work again!!!
Цього тижня ми розпочнемо знайомство з новою темою Clothes -одяг. Ми дізнаємося назви одягу, навчимося розповідати у що ми одягнені та познайомимося з новою граматичною структурою. Отож розпочинаємо і я вірю у ваші сили !!!
1. Знайомимось з новеньким словничком, повторюємо речення та створюємо свої.
https://www.youtube.com/watch?v=jNg3KuUFkxU
2.Практикуємо вивчені слова та не забуваємо прописувати їх в останніх 2 завданнях.
https://www.learningchocolate.com/content/clothes
3. Зіграємо у гру .
https://learningapps.org/3628590
https://learningapps.org/7771411
https://learningapps.org/7925137
4. Перевір себе та пришли мені роботу, але запам"ятай :
пояс - belt
краватка - tie (тай)
колготки - tights (тайтс)
https://learningapps.org/9317287
5. Переходимо до граматики!!!
Для початку ми повторимо особи та слова, які вживаємо з ними.Виконай письмово.
6. Нова структура. Прочитай, подивись відео та склади письмово 5 речень зі своїми словами, пришли мені!
I am wearing a......... - я одягнена в ......She is wearing a.......- вона одягнена в .......We are wearing a .......- ми одягнені в .........
https://learningapps.org/11065402
7. Знайди пару.
https://learningapps.org/display?v=pgpxsbrv320&fbclid=IwAR2sGGx_y5vxUXzfn2lswTk9C5SuRV2uKviQ2vP07lMjQcOT6MKH0vD2jbo
20.04.20.- 25.04.20.
Hello everybody and welcome back to studies!!!
Сподіваюсь ви вдосталь відпочили та посмакували великодніми смаколиками але робота чекає. На цьому тижні ми закінчимо розглядати тему Food та перейдемо до наступної та не меньш захопливої. Розпочинаємо.
1. Пропоную потренувати ваші здібності до аудіювання та прослухати маленький текстик. Після закінчення прослуховування на вас чекає письмовий тест , який потрібно відправити мені . Будьте уважні !
(Для прослуховування зайдіть по лінку та знайдіть розділ Lunchtime а вньому Story)
http://activities.quickmindsapps.es/DVD1/index.html?SCB/0/0
2. ТЕСТ
3.Пригадуємо слова , які вивчали ще на початку року, завдання виконуємо на перевірку:
This That These Those
цей той ці ті
4. Тренуємо навики читання та виконуємо тест на перевірку.
Apples
Little Ann
likes apples. She likes to look , she likes to play with apples and she
likes to eat them. Her mother gives(дає) her apples every day. But today the little
girl’s mother has no apples. She cannot give Ann an apple. But Ann wants(хоче) to
have an apple. She comes up to her mother and says:
“Mummy, I want an apple. Give me an apple, please”.
“It is evening now, my girl. All
apples sleep in the evening. You must(повинна) go and sleep, too”, answers her mother.
“Oh, no
Mummy. Little apples sleep. Big apples do not sleep. Give me a big apple,
please, Mummy!”
5. Тест.
Перед виконанням тесту пригадай слово clever -розумний, воно допоможе. Заходьте по лінку та натискайте тестування
https://naurok.com.ua/test/apples-275849.html
Увага - Граматика!!!
Ми з вами вже вивчили 2 артиклі - a, an - але в англійській мові є ще 1 важливий артикль - some -трохи, деякий. Це слово ми використовуємо коли хочемо розповісти про предмети в МНОЖИНІ або з тими речами, які НЕ РАХУЮТЬСЯ. А ось тут потрібно бути обережними, в англійській мові не рахується багато речей, їх потрібно добре знати:
- сипучі(крупи, цукор, сіль, борошно - flour .........)
- текучі(молоко, сік, чай........)
- ГРОШІ -MONEY
- а ще те, що складається з якоїсь структури - хліб(він з тіста, яке не рахується), сир- (він з молока), шоколад-(він з какао), ковбаса(вона із м"яса, яке цільне)...
А тепер давайте спробуємо виконати певні вправи письмово.
6. Подивись на стіл та назви предмети використовуючи артикль some або назвавши число, як у зразку.
7.Напиши, що любить їсти кожен з них по зразку, з артиклями A AN SOME.
- сипучі(крупи, цукор, сіль, борошно - flour .........)
- текучі(молоко, сік, чай........)
- ГРОШІ -MONEY
- а ще те, що складається з якоїсь структури - хліб(він з тіста, яке не рахується), сир- (він з молока), шоколад-(він з какао), ковбаса(вона із м"яса, яке цільне)...
А тепер давайте спробуємо виконати певні вправи письмово.
6. Подивись на стіл та назви предмети використовуючи артикль some або назвавши число, як у зразку.
7.Напиши, що любить їсти кожен з них по зразку, з артиклями A AN SOME.
13.04.20.- 17.04.20
Доброго дня і чудового настрою НАМ!!! Пропоную цього тижня попрацювати з лексикою та завданнями, приуроченим чудовому святу.
1.Працюємо зі словничком.
https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE
https://www.learningchocolate.com/content/easter
2.Знайди пару.
https://learningapps.org/1516039
3.Розгадай криптограму, запам"ятай слова.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Easter/EASTER_CRYPTOGRAM_gr112lo
4. Трохи граматики. Пригадуємо фразу how many......There is /There are.
(після виконання завдання , зробіть його усно відповідаючи - How many eggs?- There are/ is 1 egg...... )
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Easter/Easter_yt94791yc
5. Давайте потанцюємо.
6. Пригадуємо граматику, а саме : Do you like / Does she like?, вправу виконуємо на перевірку .
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Likes_and_dislikes/Do_you_like$_za69896gt
7. Виконуємо тест письмово в зошиті.
06. 04. 20 - 10. 04. 20
Продовжуємо роботу і цього тижня нас знову чекають різноманітні завдання, відео, ігри та трохи граматики. Цей тиждень ми розпочнемо із повторення теми Food та додамо вивчення дій та нашого щоденного розпорядку. В кінці тижня на нас чекає маленький текстик та завдання до нього.
1. Повторюємо попередню лексику і вивчаємо нову.
https://www.learningchocolate.com/content/food
2. Переходимо по лінку та виконуємо завдання
3. Працюємо над вивченням щоденних дій та виконуємо тест.
(зліва ми бачимо різноманітні завдання, не забуваємо виконувати їх усі, письмові допоможуть вам у правописі).
https://www.facebook.com/bright.kids.71/videos/pcb.635519560563732/635519347230420/?type=3&theater
https://quizlet.com/500434080/actions-flash-cards/
4. Переходь за лінком та виконай завдання, не забудь перевірити себе та натисни - Check answers
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Daily_routines/Daily_routine_py8698vv
5. Ви гарно попраювали цього тижня та пропоную зробити останній крок. Спробуй прочитати текст та склади свій за зразочком. Вишли мені на перевірку.
Словничок !!!
Dinner - обід
Supper- вечеря
Chess- шахи
Evening- вечір
31. 03.20 - 03.04.20 Food
Доброї Вам години дня, HELLO my dear students. Вимушені працювати в умовах карантину та докладати вдвічі більше зусиль. Сподіваюсь з лексикою з теми
Food ви добре уже ознайомлені, пропоную вам продовжувати навчатись , веселі відео переглядати та ігри онлайн грати . На цьому тижні ми вивчатимемо надважливе слово ХОЧУ - WANT та DO DOES .Отже, поїхали !!!
1. Граємо у класнючу гру та повторюємо словничок
https://www.learningchocolate.com/content/food-1-0
2. З"єднуємо слова з малюнком
https://learningapps.org/watch?v=pp62ywz5t
3. Вивчаємо фрази ,переглядаємо відео для правильної вимови слова favourite ,тренуємось складати власні діалоги за зразком відео:
https://www.youtube.com/watch?v=jQpvuxpLf3w
What is your favourite food?-Яка твоя улюблена їжа?
My favourite food is ......- Моя улюблена їжа .....
Do you want an apple?- No, i do not. I want a banana.
4 Читаємо діалог, складаємо власні .
Хвилинка граматики
Для того , щоб задати один одному питання ми повинні вивчити 2 нових слова : DO /DOES.Вони є неабиякими помічниками. Але варто знати
DO ми вживаємо з I YOU WE THEY
DOES ми вживаємо з HE SHE IT
ТОБТО :
Do you want a sandwich? - Yes, i do.
Do they like bananas?- Yes,they do.
Does she want nutella? - Yes, she does.
Does he like oranges? - Yes, he does
5.Тренуємося задавати питання використовуючи слова DO /DOES
6. Повторюємо фрази There is / There are та розповідаємо , що є у наших ланчбоксах
7. Сьогодні попрацюємо з вивченням утворення множини іменників. Отже , потрібно запам"ятати, що для утворення множини іменників ми повинні до слова додати заінчення S = APPLE - APPLES BANANA - BANANAS АЛЕ:якщо слово закінчилось на O S SS CH SH X, ми повинні додати закінчення ES;якщо слово закінчилось на У, а перед нею стояла приголосна, ми У змінюємо на І і додаємо закінчення :BOX- BOXES FOX- FOXES POTATO - POTATOES TOMATO - TOMATOES CHERRY - CHERRIES
а тепер розсортуй слова згідно правила письмово
2 Г Ж З матеріали.
Food Games / Vocabulary
1. https://learningapps.org/display?v=prsaasspk20&fbclid=IwAR0Sm88gb5l48iM8SCl3zWqzmqxhbHdCLFFDH-7JzY9K0FpSqOrZYlI0eQY
2.https://learningapps.org/display?v=ph74511in20&fbclid=IwAR2RPyQeN8Th9UuOkkubXY_y1-DEhoyvY3ggJXT3qEn4RsoJJVGTenbs1mI
3.https://learningapps.org/display?v=pxmif1c7a20&fbclid=IwAR3e9IFh0LKxbJppnJlf4UsnEMa5_jn3ldoEpqlX0gJPrlu_7xeLMXrcKB8
2.https://learningapps.org/display?v=ph74511in20&fbclid=IwAR2RPyQeN8Th9UuOkkubXY_y1-DEhoyvY3ggJXT3qEn4RsoJJVGTenbs1mI
3.https://learningapps.org/display?v=pxmif1c7a20&fbclid=IwAR3e9IFh0LKxbJppnJlf4UsnEMa5_jn3ldoEpqlX0gJPrlu_7xeLMXrcKB8
ГРА - Приготуй піццу!
4.https://www.abcya.com/games/pizza?fbclid=IwAR1VVlVDwUuKCrW8waqIKN3t3LW2WXxwVJmqBJ6p6zVsAC59AJoupeYEKpQ
5.https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/
6. https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/
4.https://www.abcya.com/games/pizza?fbclid=IwAR1VVlVDwUuKCrW8waqIKN3t3LW2WXxwVJmqBJ6p6zVsAC59AJoupeYEKpQ
5.https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/
6. https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/